Biuro Rady Miasta
adres: |
| ul. Lędzińska 55, pok. nr 114, 43-143 Lędziny |
telefon: |
| (32) 216 65 11 do 13, w. 131, (32) 216 65 06 |
e-mail: |
| |
pracownicy: |
| Katarzyna Gąsiorczyk |
godziny urzędowania: |
| poniedziałek od 730 do 1700 |
Do głównych zadań realizowanych przez Biuro Rady Miasta należy:
-
prowadzenie sekretariatu Rady Miasta,
-
obsługa sesji Rady Miasta oraz posiedzeń komisji stałych i doraźnych,
-
zawiadamianie radnych i ich zakładów pracy, a także gości zaproszonych o terminie posiedzeń Rady Miasta i komisji problemowych,
-
przekazywanie radnym niezbędnych materiałów na sesję,
-
sporządzanie odpisów postanowień, uchwał, wniosków oraz przekazywanie ich zainteresowanym jednostkom,
-
koordynowanie pracy radnych z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi urzędu,
-
rozliczanie delegacji, diet i kosztów podróży radnych oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie,
-
prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji Rady Miasta,
-
prowadzenie rejestrów uchwał Rady Miasta, wniosków i opinii komisji, interpelacji i wniosków radnych,
-
przyjmowanie i prowadzenie rejestru skarg i wniosków kierowanych do Rady Miasta,
-
koordynacja prawidłowości składania oświadczeń majątkowych radnych,
-
wykonywanie innych zadań zleconych przez przewodniczącego Rady Miasta mających na celu sprawne działanie Rady,
-
organizowanie całokształtu prac związanych z wyborem ławników do sądów,
-
przygotowywanie aktów prawnych oraz ich przekazywanie do ogłaszania w wojewódzkim dzienniku urzędowym.
email: r.sitko@ledziny.pl , w dniu: 28‑08‑2015 10:23:16
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|